-friends-

Jun 10, 2011

a shoulder to cry on..

yes aku sokong ape zie kate..
bkn senang nak jumpe org yg faham
ape yg kte cube sampaikan..

kadang2 kite bukan nak dia buat ape2 pun
cume nak dia dengar jer..
cerita kita
luahan kita..
ye kte perlukan someone tuk dengar
ape yg kte nak cakap
kalo cakap ngan kerusi meja
org kate gile pulak...

tpi tulah dulu ada sorg insan ni
aku cube buat dia sebagai kawan aku tapi
dia tak leh terima aku nak bercerita dengan dia
soalnya pada aku
ira, ape kepentingan ira cite ni??
nape perlu cerita kat saya..
saya bukan boleh buat ape2 pun...

aku cume nak ko dengar jer..
xsuruh komen tak suruh buat ape pun...

itu jer yg aku nak cakap tapi tak terluahkan..
ye...
aku sangat menjaga hati org yg
tak pernah nak jage ati aku..
tapi dah tak makan ati sekarang ni..
sebab pada aku biar dia jadi diri dia
daripada dia berselindung pura2 dengar
lagi sakit hati kalo mcm tu...

miss u
kawan yg tak pernah dianggap...
n rindu sangat2 kat korg di PUTRAJAYA...
dah jauh tercampak di shah alam ni...
mane nak cari bahu org tuk aku menangis kat sini???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...