-friends-

Jun 15, 2011

cabaran 10 hari - hari 1 : 10 perkara tentang aku












memulakan cabaran 10 hari..
nasib baik 10 hari jer..
kalau cabaran blogger2 lain yg ramai buat seperti cik epal serta miss akiss
buat cabaran 30 hari kan??
biase ler aku tak ler kental sangat nak wat 30 hari berderet..
10 hari ni pun blum tentu terlaksana setiap hari..
tapi sebab nak cabar diri sendiri kan??

memula skali nak cite 10 perkara tentang aku...

1. ramai tak sangka aku ni personal assistant a.k.a P.A...
    maybe sebab penampilan aku tak mcm P.A lain kot...
2. ramai meneka umur aku melebihi umur sebenar aku...
    aku nampak tua sangat ker???? tahun ni umur aku 24..
    skarang masih 23.. blum capai tarikh tersebut k..
3. keje kat mane ea??? skarang ni kerja kat
    Jab. Audit Negara Negeri Selangor..
   dulu2 keje kat bawah JPM di Putrajaya,
   tp sekarang balik ke kg. halaman di Shah Alam
   n ramai yg ingat aku mintak tuk balik sini..
   sebenarnya tak.. kat sini jer ada kosong bawah jab. audit.. 
   bkn permintaan aku sebenarnya..
4. aku gemuk... ye sebab tu name blog aku blog budak gemuk
5. aku sangat degil ngan mak ayah aku.. tp aku sangat lembut hati
6. aku ni pemaaf orgnya
7. senang sayang kat org.. tak kesah le laki ke pempuan..
8. boleh kate jiwang karat gak orgnya... serta manje
   (***manje ker?? org kate kat aku lar.. aku  tak rase aku manje)
9. aku praktikkan perkataan pakwe angkat kat kamarul
10. masih single... (**ayat promote diri sendiri)

tu jer 10 benda pasal aku...
aku pun tak tau ngape ler aku cakap mcm tu kan??
maybe idea dah berenang ke laut..
ape pun... majulah sukan untuk negara..
sekian

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...