-friends-

Jun 28, 2010

Kejohanan Rowing dan Hari Keluarga JPM 2010





    

pada 26 dan 27 Jun lalu, satu kejohanan Rowing dan hari Keluarga telah diadakan di Komplek Sukan Air Putrajaya... Sukaneka semua aku tak masuk... tapi masuk indoor games... contohnya dart, carom, dan congkak.. tapi aku masuk congkak jelah..
dari awal bertanding sampai terkeluar... kalah.. tapi ada 3 set aku menang tapi ahli kumpulan yg lain kalah kira kalah jugak r... 
erm sedih ke gembira ke tak tau.. tapi matlamat g sane tu bukan nak menang sangat..
nak main.. nak kenal org n nak bergumbira..
dan matlamat tercapai..
gambar masa hari kejadian tak dak pasai fon aku tak dak kamera n kamera aku kat shah alam...

erm..

ni poster hari keluarga ea..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...