-friends-

Nov 15, 2010

ape yg berlaku ni??

ari jumaat.. program kongsi buku kongsi ilmu berjalan dengan lancar..
pasal ape lancar?? pasal aku ni memang jenis cakap laju.. terlalu laju... sebab tu lancar..
hehehehe

aku puas hati lah.. sebab aku tak de gagap2...
erm tu jer sebab aku puas hati..

sabtu ahad seperti biasa balik shah alam..
sabtu konon pagi nak g jog kat tasik shah alam..
tapi tak jadi...
ayah bawak kete g repair kat along..
pastu petang tu aku g Plaza alam Sentral a.k.a PAS...
beli kete kontrol adik n jejalan ngan mak aku jer..

konon nak g blanja adik tengok wayang pasal dia dapat no bawah dari sepuluh dalam darjah 3...
tapi aku nak booking online tetiba fully booked lak.. cian dak tu..
rabu or sabtu depan ler pulak...

n malam tadi aku balik dari shah alam ke putrajaya..
memula dari umah g amik mock kat umah dia.. pastu g seksyen 24 beli burger.. pastu konon aku ler nak drive dari shah alam g putrajaya.. tp tak terdaya.. aku terlalu tidak berani...
ow lupe b4 g amik mock aku g jumpe fahmi kat seksyen 17.. makan2 ngan dia...

tu jelah...
malam bila dah sampai.. aku call en. shukri.. nak suruh dia lepak ngan aku..
n malam tadi eh tak sebenarnya pagi tadi.. ada benda baru aku dah cube...
biase jer..
tak de beza pun...

dah len kali tak nak r...


**** jgn fikir bukan2 pulak k...

<3 <3 <3 miss u <3 <3 <3 mr. shukri...
n my blog... muaxs... muaxs.. muaxs..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...