-friends-

Jan 11, 2010

~anugerah Juara Lagu~



10 Januari 2010 anugerah juara lagu berlangsung..
aku tengok AJL sorang2 kat umah.. coz naien tak der..
naien tengok ajl kat shah alam ngan tunang die...
aku pulak ingat nak tengok ajl ngan mak aku kat shah alam,
tapi ayah aku kena antar balik putrajaya coz ari ni aku keje...
dah tu kesudahan die aku tengok sorang2 kat umah
sambil masak sup ayam yang pekat bersama nasi...





 n ni adalah antara finalis juara lagu malam tadi..

pemenangnya lagu yang dibawa oleh aizat tempat pertama


tempat ke dua yuna


n tempat ketiga faizal tahir - bencinta...

dan seterusnya ialah antara finalis2 nya lah..




black mentor 3

Tomok OIAM

Stacy AF
dan lain2 yang malas nak dicari kat cni..
tahniah kepada semua finalis ea...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...