-friends-

Dec 14, 2009

10 Disember 2009 - 13 Disember 2009

dari 10 Disember 2009 hingga 13 disember 2009 aku pulang ke Kodiang Kedah ke kampung halaman ayahanda tercinta..hahahaha

SERONOK!!!!!

Mcm2 wat kat kampung
tak mcm selalu lah...
selalu makan tdo makan tdo
hari tu aku bersemangat waja.. memasak, memancing n memekap orang...
bersama2 adik2 sedara n adik aku sendiri

ni gambor2 mase kat sane...

















macam mane hasil mekap aku?? membanggakan tak?? walaupun pertama kali mencube memekapkan orang... tapi aku bangga.. bulu mata aku panjang tak?? gambar last tu masa g kenduri kawen... seronok jumpe kawan2 masa tadika dulu.. dulu aku tadika kat kampung
so kawan tadika memang kurang lah...

gambar atas tu masa pergi memancing kat sungai dekat ngan bendang tok... alangkah bahagianya duk situ wat masa tu... seronok angin sepoi2 bahasa berlatar belakangkan sawah n bukit... tapi gambar amik sendiri tak nampak view yang cantik2 tu...

k lah...

c u at the top!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...