-friends-

Jun 25, 2010

dapat award ~ahaks..~~~

hahaha tak sangka dapat award ni....
terima kasih diucapkan kepada yg mengundi dan memilih sy...
sy amat bersyukur kerana diberikan award ini... ahaks... award ni miss red yg bg..


GLAM BLOGGER AWARD TU...


dan saya perlu menjawab soalan para wartawan:-

Kenapa anda suka blogging?
 
saya suke blogging pasal saya tak leh nak wat benda lain yg lebih seronok dari ini pada hari saya berblogging.. dan ia mengisi masa lapang saya.. saya juga boleh mengumpat atau melepaskan kemarahan serta berkongsi maklumat dengan lebih ramai org.. kerana bukan semua blogger mengenali antara satu sama lain.. di dunia inilah kita berpeluang utk berkongsi...
 
Adakah anda bahagia dengan kehidupan anda sekarang..?

saya terlalu bahagia, dan amat berharap kebahagiaan ini bertambah-tambah seperti bertambahnya usia saya setiap hari..
tapi saya sedang mencari cinta hati saya yg boleh sama2 berubah dan membentuk diri kearah lebih baik... I/Allah..

Apakah impian anda 5 tahun akan datang?
 
5 tahun akan datang saya berharap saya telah memiliki 2 buah rumah serta 2 buah kereta idaman hati saya.. telah berjaya dalam bidang perniagaan.. tak peduli apa bidang perniagaan sekalipun.. samada biz ngan kambing atau limau walaupun dengan networking biz sekalipun..
juga mempunyai sebuah keluarga bahagia.. ahaks..

Siapakah orang yang anda mahu sentiasa ada disisi anda..?
 
rakan sekerja, rakan sebiznes, rakan serumah, suami mungkin* semua lah.. senang berkawan dengan semua kawan yg berkualiti..
 
Sila beri award ini kepada 5 orang yang anda suka..
 
hahaha award ni nak bg pada 
 
cik buntal  
 
silalah ye.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...