-friends-

Jun 15, 2011

Aku telah tercabar dengan cabaran 10 hari

tak de sape pun cabar aku suruh buat cabaran ini ye..
tapi sendiri2 jugak yg gatal mencabar diri
ni semua sebab g jejalan kat blog cik ezy

aku akan mulakan hari ini..
tapi teringin sangat nak suruh kawan2 join
cabaran ni..

nak suruh
1. cikcleopatra
2. sayabukan belogger
3. puan tomoyo

ini cabaran nya..

hari 1 : 10 perkara tentang aku
hari 2 : 10 perkara yg aku suka
hari 3 : 10 perkara yg aku benci
hari 4 : 10 benda yang aku nak cakap kat seseorg
hari 5 : 10 keinginan aku
hari 6 : 10 benda kalau tak de aku tak leh teruskan hidup dengan aman
hari 7 : 10 org paling penting dlm hidup aku
hari 8 : 10 daripada lagu kesukaan aku
hari 9 : 10 cara nak tawan hati aku
hari 10: 10 ayat2 terakhir...








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...