-friends-

Jan 3, 2011

SELAMAT TAHUN BARU 2011

selamat menyambut tahun 2011, dan meninggalkan 2010
semoga tahun 2010 yang kita tinggal kan itu memberi seribu satu pengajaran dalam hidup kita..
pahit manis yang tak mungkin dilupakan..

tiap2 kali masuk tahun baru mesti ada azam baru or azam lama yang disambung sebab tahun lepas tak tercapai azam itu..

tahun ni azam aku

1.. nak kenal ngan org name azam, nak tau kelebihan dia...tapi tak mau kenal kat alam maya jer, kalo boleh nak lepak2 n sembang2 dengan dia.. pasal nak berkawan kan??

2. erm, konon2 tengok kengkawan ramai yg dah tamatkan zaman solo mereka, aku pun teringin gak nak tamatkan zaman bujang ni.. hihihi (tpi mcm ne ea?? aku tak dak calon)

3. nak rawat skyline aku sampai semboh.. n nak modified dia... bg lebih hebat dari warga2 tua yg seangkatan dengan dia... (owh skyline kesayanganku)

nanti aku upload video bikin sendiri gune gambo k...

2 comments:

  1. carik la calon cpt!kawen..hee..wei blog baru aku.huu..

    ReplyDelete
  2. asik buat baru je... ape der... kamu tu dah ada calon bile lagi??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...