-friends-

Dec 1, 2009

tanggal 30 november 2009

semalam tak ikut pak a g kelab..
aku ingat leh r relax ckt n tdo awal kononnya..
aku lik dari opis dalam kul 6.30..
pastu tunggu ler bas kat depan tuh..
jumpe seorang wanita salleh kat depan tu
aku tanya nak g mane coz aku tengok kabut semacam jer
dia kate nak g sentral
aku cakap r naik bas sekian2 lah kan
sampai bas aku suruh die naik
die tak nak naik..
bengang jer aku coz die tak nak naik bas lain selain bas no 300
pas tu marah2 aku pasal bas tak der
suke ati kolah
aku cakap kat pakcik driver tu
die kate biarkan jer dik
naik jer
tinggal kan die dah die tak nak jangan paksa
aku pun naik dgn rase bengang kat minah salleh tu pasal die marah aku tak dapat naik bas 300
kenapa aku yang dipersalahkan??? bengang beb!!
kemudian aku lik umah ngan ILA coz aku nak sewakan bilik aku sekarang kat die
aku nak g menetap kat umah naien sambil menyewa di sane...
dak umah ok jer
cuma malu coz ILA PTD..
dieorang cume kerani..
tapi pada aku tu semua bukan masalah
coz kte same2 manusia n same2 islam
kongsi ape yang kurang n ape yang lebih...
BETUL Tak??
betul btul betul

4 comments:

  1. betol2...lenkali kasik ajaran cket kat minah tu..btau tu bas terakhir, kalo x naik, kol 10mlm baru ada bas lg..huahahahah...

    ReplyDelete
  2. die tak paham ape kte cakap
    die cakap pun tak der orang faham

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...