-friends-

Apr 15, 2013

kecurangan

Bila ku tak di sini
Tetaplah kau bernyanyi
Dan bila ku tlah pergi
Kenanglah yg terjadi

   pastikan padaku bahwa kamu
   kan baik” saja
   karna di setiap mimpiku
   pasti selalu ada kamu

Dengarkan dan rasakan
Lagu yg kuciptakan untukmu
Walau mungkin terdengar gak merdu
Tapi hanya untukmu

   kita pernah bersama di sini
   lalui hari penuh warna-warni
   meski tak seindah pelangi

   tapi kita pernah bermimpi

awak lagu ni walaupun bukan saya cipta, bukan saya yang nyanyi tp ini untuk awak
kalau awak rajin carilah..
saya tau dan saya sedar selama ni saya bukan yang terbaik untuk awak
tapi awak sentiasa ada bila saya perlu dan bila saya tak perlu.. 
hehehe

saya selalu marah awak
saya selalu permainkan awak
saya selalu cuba untuk sakitkan hati awak
tapi awak tetap sama..

dalam masa dua hari ni 
saya banyak berfikir
ada tak lagi lelaki lain yang sebaik awak

tapi saya tak layak untuk berada di sisi lelaki yang sebaik awak
saya dah buat kawan awak rasa sangat serbasalah..
saya tau , itu bukan salah dia pun..
sekurang2 nya dia ada rasa
bukan mcm saya, xpernah nak fikir tentang apa yang awak rasa
dia baik pada awak sama mcm awk baik dengan saya

selain kawan awk tu saya byk lagi keluar dengan lelaki lain..
tapi kawan awak blm pun keluar dengan saya tau
kawan awak tu tau lebih byk pasal diri saya berbanding awak
kisah silam saya
sejarah saya,
saya tak sanggup nak bg tau n cerita kat awak
sebab saya tau awak tak mungkin dapat terima
saya nak sangat suruh kawan awak cerita pada awak
saya nak dia suruh awk tinggalkan saya

semua tu untuk kebaikan awak
untuk masa depan awak

tp saya pun dah byk berubah selama saya dengan awak
tp saya tak rasa awak boleh terima masa silam saya.. 

saya tau awak takkan jenguk blog saya lagi
sebab awak dah lupa yang saya ada blog.. 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...