-friends-

Jan 10, 2012

azam

tiap2 awal tahun aku tengok org duk sibuk bercerita pasal azam

ada yg malas dah nak berazam
ada yg recycle jer azam tahun2 sebelum tu..

tp tahun ni aku tak der recycle azam tahun lepas pun
walaupun azam tahun lepas tak der pun tertunai

tahun ni aku nak bentuk badan aku yg gemuk gedempol ni jadi mcm elly tran ha..
korang kenal tak dia siapa??
kalau tak kenal n tak tahu mcm mana badan dia sila rujuk gambar di bawah



mcm tu lah rupa dia.. tp aku bukan nak wat muka aku jadi muka plastik supaya nampak mcm dia..
aku nak badan aku jer transform mcm bentuk badan dia..
korang rasa mampu tak aku capai impian aku tu?? hahaha
usaha tangga kejayaan ye tak??

sebab tu sekarang tiap2 hari aku berjimba kat Xclusive Fitnesz (XF) tiap2 hari... kalo korang nak tau amenda tu sila tanya pak cik google k..

yg terpaling besar n terpaling takut ialah
aku teringin sangat nak ada lesen motor.. kalo boleh biar B Full..
heheheh angan2 aku yg amat ler tinggi..
bak kate sepupu aku ler kan..
"KALAU NAK BERMIMPI BIAR SAMPAI KE BINTANG, KALAU TAK DAPAT BINTANG LANGIT PUN JADILAH"

maka aku pasang impian n angan2 biar sampai ke bintang..

dah ada lesen n kumpul modal , aku target bulan 9 agaknya aku leh ler pakai motor cam gini


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...