-friends-

Apr 18, 2011

khas untuk mu lagi...

Dan ku lakarkan sebuah kisah..
Agar bisa kau mengerti
Bahawa diriku ini
Bahawa hati ku ini rindu pada mu

Suatu masa
Kau hadir dalam hidupku
Member erti baru
Membuka lembaran kisah
Meyakinkan hatiku yang dulu tidak pasti
Cinta ini

Sejak kau hadir
Ku rasakan bahagia
Terima kasih tidak terhingga
Ku syukuri nikmat Allah
Walau kekadang ku ragu
Kerana dirimu lelaki kerana fitrah kejadianmu

Lalu ku karangkan
Ungkapan buatmu
Agar dirimu mengerti tentang harapan ku

Maafkan aku
Terlalu banyak kerenah ygng menguji,
Terlalu banyak menyusahkan dirimu
Terlalu banyak janji yang tidak ditepati
Dan terlalu banyak yang perlu diperbaiki

Suatu hari kau ucapkan…
Aku mengongkong hidupmu
Merimaskan dirimu
Kau ucap
Aku menggangu kehidupanmu
Kau bilang kau perlukan hidupmu yang telah ku rampas..

Tanpa sebarang hubungan yang terjalin
Aku jauhkan diri
Kecil hati ini
Bukan aku benci

Cuma memberi semula hidup mu
Yang pernah ku rampas

Pergi
Pergi jauh dari hidupku

Tika saat rindu ini hadir
Aku hanya bisa melihat kau dari kejahuhan
Melewati profil kau di facebook
Membaca setiap status, nota, serta video2 yang kau lampirkan

Sabar ku menanti
Hingga tika ini
Sehingga saat kau mengambilku menjadi yang halal buat mu
ANDAI ADA JODOH BUAT KITA

**** aku sangat rasakan entri kali ni panjang bebenau... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...