-friends-

Oct 22, 2009

pertandingan Pidato bahasa Melayu MAMPU

mewakili kumpulan sokongan bahagian pembangunan pengurusan..
hehehe tengok ayat mcm bagus
amat2 bidan terjun..
tapi aku amat berbangga dengan hasil kerja yang aku lakukan tadi
pada pukul 8.50 bru tahu yang aku kena btul2 masuk.. seblum tu hanya ingat backup kak nadia jer..
tanpa ada latihan n praktis yang cukup
aku naik pentas dengan muka konfiden (konon jer ni)
tapi tangan pegang kertas sambil menggeletar..
alamak mcm ner nak baca kalo menggeletar??? susah ler.. tak nampak langsung
hehehehe..
tapi aku berjaya lakukan semuanya hingga tamat..
walaupun kalah tapi aku bangga kerana ini adalah percubaan pertama aku di MAMPU..
kat EPU dulu pun tak pernah berpidato..
hanya sekadar menari n menyanyi jer...
syukur segalanya berubah
btul kalau kte nak ubah kehidupan masa depan kite..
kte kena berani berubah masa sekarang..manusia amat selesa dengan gaya hidup yang sama..
dan takut kan perubahan kerana amat takutkan risiko..
ape yang berlaku semua ada hikmahnya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...