-friends-

Oct 12, 2009

Setelah bertukar ke MAMPU

salam..
masih mencari C.I.N.T.A
hahaha... cinta itu buta...
betul ker.. aku masih mencari cinta walaupun aku di MAMPU..
manalah tahu ada melekat sorang kat cni.. hehehe..
erm mcm mane ea??? aku bukan lah seorang yang cun,cantik, jelita, menawan atau ape2 perkataan yang boleh menggambarkan seorang yang de BOM!!
tapi aku rase aku pun layak untuk mencintai dan dicintai..
layakkah aku?? terjiwang pulak di pagi hari begini..
aku ada kenal sorang nenek ni..
leh gak lah "menengok"
selama aku berubat sakit yang aku sakit ni
"wat pengetahuan semua bila aku g kat doktor kate aku tak sakit.."
so bile i g kat tok cik ni.. aku pun berubat lah
tetiba aku tanya pasal jodoh...
die jawab dah dekat tapi hati aku yang tak nak kat die.. hehehe
orang dekat tak nak die kate.. pastu ada yang takut ngan mak aku..
n aku pun tak tetap hati die pesan tetapkanlah hati..

n lagi aku ada lepak ngan member kepada bf si fiza ni..
muka abang misai ni mengingatkan aku pd mamat mangkuk hayun si zamani tulah
dah tu dieorang asik bahan aku ngan mamat tu jer...
erm!!
si abg misai ni pulak menguatkan bahan diorang tu!!
argh..
nak kat aku kate jelah... hehehe
leh aku mengada2.. hehehe
aku pun dah lame tak der tempat nak bermanja.. hehehe ayat gatal dah kuar...
ape pun aku akan cube hidup di MAMPU ni dengan aman..
aku sedang berusaha ni..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...