-friends-

Jun 21, 2010

jasmin dan samsung corby pro

kalau aku cakap jasmin mesti org ingat perempuan.. tapi jasmin yg aku nak cite ni lelaki..
aku kenal die kat Grand Blue Wave Hotel Shah Alam..
mcm ner aku kenal die?? aku kenal die pasal sama2 part time kat sane..
masa tu die student kat UiTM n aku murid sekolah menengah...

perkenalan aku bermula masa aku tingkatan 4..pd 2003
n berakhir bila aku hendak melapor diri ke JPM ni..2007

aku bermula baik dengan nya dan berakhir tanpa aku tau punca nya..
erm..

lepas dapat surat lapor diri beberapa hari lepas tu terimalah satu mesej..
lepas ni kau jangan ganggu hidup aku lagi..
*adakah selama ni aku ganggu hidup die?? msg pun jarang2 sekali..
sedap yelah.. masa tu aku student politeknik Sabak Bernam...
n mane ada duit nak topup n asyik2 mesej die..
n kalau aku rajin sangat mesej die pun, mesej bukan sampai..
coz die jarang ada kat malaysia ni..

n cerita hari ni.. aku tetiba teringin nak search die kat fb... ye Fb ada kebaikannya juga..
sekurang2 nya aku dapat tahu cerita pada 2007 yg aku tak tau..
hari ni aku tau die dah kawen...
huah.....
pada 21 November 2007
ada anak kembar perempuan berusia 10 bulan
jap aku letak gambar die dan gambar anak2 die..
tapi aku takkan letak gambar wife die...
kenapa lah die tak bagi tau aku yg die nak kawen ker ape ker..
tak de lah aku tertanya tanya kenapa tetiba die menghilangkan diri...
 tapi tak per pada 21 Jun 2010 akhirnya aku tau cerita sebenar...


yg pasti aku cemburu...

n ni cerita hujung minggu yg lalu..

bapak aku nak beli camera baru...
n ajak aku g order kat Courts Mamoth.. *tul ke tak aku eja pun tak pasti..
aku pun g lah order n bayar deposit RM132 dan kamera beharga RM1899 dan selepas interest 2tahun beharga RM3000

lepas balik fikir selama seminggu die tetiba tukar pendirian.. tak yah amik kat situ.. g beli kat SENQ lah gune kredit card 0% interest...

dan kat courts tu yg dah bayar deposit tu mcm ner? mak aku tanya
bapak aku kate hazirah nak g ambik barang ape? tukar barang lah..
aku pun pergi sana balik..
fikir dan fikir dan fikir..

aku pun ambik lah SAMSUNG CORBY PRO..

ni..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...