-friends-

Jan 3, 2010

~~kelas sains pengurusan~~

ari ni pkul 11 pagi kuar dari rumah menuju ke kedai rorine terletak di seksyen 23 shah alam...
tujuan die ada
  • nak beli kasut yang berkilat sebab A. B rahim nak tengok kakitangan mampu pakai kasut yang berkilat
  • kedua nak pergi daftar keahlian sebagai pengedar rorine@ajen jualan langsung rorine
aku beli kasut yang aku rase aku tak pernah pakai seumur hidup aku sehingga tarikh hari ni...
sebab ni lah pertama kali aku pakai kasut tumit tinggi 3 inci yang runcing giler tumit die
mau terpelecok tak pun tersungkur...
janganlah hendaknya

pas beli kasut ayahanda ku menghantar aku ke stesyen komuter seksyen 19 shah alam.. aku nak g kelas pulak
kelas mule kul 2.30 kelas sains pengurusan...
dan kelas nya tak lah ramai sangat n tak lah sikit sangat
lecturer pun ok.. tak garang n tak dingin
die ok ngan student2nya
maybe pasal kteorang tak ramai...

semasa dalam kelas tetibe teringat peristiwa 9 tahun lalu pada 2 Januari 2001.. masa tu ayah aku g isi minyak kat esso seksyen 18 mak aku tengah ngandungkan adik aku yang bongsu...
mamat lak (adik no 2) tengh isi kan minyak... ayah g tandas.. tetiba mak aku pun g tandas.. aku dalam kete tempat duduk blakang... tetiba ada manusia yang tak berhati perut bukak pintu depan n amik beg kertas mak aku... dalam tu ada duit yang byk.. dah tak ingat dah bape ribu... tapi byk r... n kebetulan mak aku nampak mak aku kejar dengan sepenuh hati pengambil beg tu... tapi tak dapat.. mak aku ngandung masa tu.. tulah kejadiannya...
sedih sangat masa tu./...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...