-friends-

Dec 31, 2009

~~selamat tahun baru~~

selamat menyambut tahun baru malam ni...
semoga tahun depan baru ini akan lebih bermakna dan memberi 
kebahagian kepada hidup kte..

tahun baru ni gred jawatan aku dah naik ke N27 dan aku bukan lagi pembantu tadbir kesetiausahaan tapi aku kini adalah setiausaha pejabat..
ape2 pun title die walaupun mcm tak sedap n kelakar aku terima jer
sebab gred die tinggi sikit
tapi yang tak seronok gaji naik rm2.10 jer
maybe... erm
n tahun baru ni jugak aku nak bina azam2 ni cube capaikan
berubah dari nakal kepada tak nakal
berubah kepada degil kepada tak degil * mcm boleh jer

aku akan cube sedaya upaya aku... hahaha
ape2 pun diharap agar tahun baru ini memberi sinaran yang indah!!





2 comments:

  1. congratz diatas kenaikan pangkat;)... berusaha lagi:)

    ReplyDelete
  2. thanks dayana.... tapi tak tau lagi keadaan n cabaran nya... harap saya leh harungi semua ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...