-friends-

Jul 30, 2010

~kata2 manis lelaki~







ayat2 dibawah adalah ayat yg diberi sebelum aku berterus terang siapa aku sebenarnya..
ayat2 tersebut diberikan kepada seseorg..
:) paras rupa bagi I bukan priority, yang paling penting i nak rasa happy bila berkomunikasi dengan org yg I suka tu.. lg pun bukannya ada rupa sangat.. org sudi pun dah kira bonus dah....

:) I tengok cute n mengancam jer.. ape yg nak dijijikkan kita sma2 suke..

ko rase perlu ke aku letak ayat2 lain.. sebab mcm sensored jer... erm.. tak perlu kowt.. tapi aku harap die jumpe org yg betul selepas ini.. cume agak ketara dia terdesak..

ahaks... ape2 pun aku seronok berkawan dengan die sebagai seseorg itu dan juga sebagai diri aku sendiri Hazirah Khazali...

2 comments:

  1. Sape nama laki tu?

    ReplyDelete
  2. perlu ke bg tau name nya?? tak baik ler.. at least i tak dedah kan rahsia name die kat sini.. ayat2 die sikit2 boleh lah.. sy pun tak bg semua..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...