-friends-

Dec 17, 2009

~~cube untuk tersenyum~~


senyumlah senyumlah...
adoi ai..
aku cube untuk senyum dengan ikhlas hari ni
salah ker aku hyper??
asik terasa jer
tu lah sape suruh jadi pempuan, piyet jer mesti moody semacam jer...
nak wat mcm mane lah ni...
senyum lah dengan ikhlas
senyum bahasa dunia
tapi dunia tak tengok aku senyum pun..
tak mampu lah..
otak aku ni tengah pkir mcm2
aku tak nak orang salah faham nape aku nak kawan ngan depa
aku bukan nak kan depa jadi kekasih gelap ke kekasih terang ker
tapi tetap ada orang salah faham
nasib baik gak ada gak sorang kat sini yang faham
yang kat luar MAMPU ni adalah 2-3 orang yang memang memahami aku
tapi jauh2 dari aku
aku nak luah kan perasaan pun tak tau kat sape...
masalah luahan perasaan ni..
adoi ai..
mcm dalam gambar tu.. orang lain ceria jer
asal aku monyok ari ni??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...