-friends-

Dec 17, 2009

~~bodoh!!~~bangang!!~~bahlol!!~~

aku g epu tadi, g amik surat kat sane..
mama cakap kat aku ada orang dari mampu call tanya pasal aku..
nape aku kena tukar?? aku kena tukar pasal waran aku bawah nama projek khas luar negara
seksyen tu kena tutup pasal dah tak relevan lagi kat epu tu..
pasal tu jpm tukarkan aku...
bkn epu yang hantar surat complaint pasal aku ni ada masalah
bengong tul
kalo aku ni ada masalah besar lah kan ko rase bos aku nak sign ker surat confirmation aku ari tu!!
dah lah bangang bahlol lak tu
siap wat fitnah lagi aku ada skandal ngan driver EPU.. yang putih2
ntah sape entah
aku sampai tak kenal lak tu skandal aku..
mangkuk hanyun tul
aku bengang tul
kalo boleh aku tak nak r keje ngan orang mcm tu
tak suke
hal sendiri tak terjaga nak sibuk jage hal aku..
g jage kain sendiri lah..
nape mesti jage kain orang lain
entah2 kain sendiri terlondeh tak nampak..aku merokok ker ape ke
aku tak pernah kacau ko lah pempuan
aku pun tak mintak duit ko atau rokok ko
kalo laki tu lain lah
maybe aku ada pow okok ker ape ker
tapi bukan kat mampu ni
kat mampu ni tak pernah lagi aku g pow okok sesape pun
n tak menjadi kesalahan aku isap okok
kalo pempuan isap okok salah
kalo laki tak salah ker
so kat sini tak menjadi masalah disiplin kalo merokok atau benda tu akan menyebabkan aku ditukarkan jabatan.. nape ko nak sibuk ape sebab aku tukar jabatan?? masalah ko ker?? ada aku mintak ko bayar gaji aku ker??
kerajaan malaysia ni yang byar.. bukan kuar duit dari poket ko pun...

tak abis lagi sakit ati aku ni
kalo ikutkan ati mau jer aku g cari sape n ngamuk2 kat mampu ni..
tapi aku hanya mampu nangis jer..
sebab terlalu bengang n sakit ati...
tertekan!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...