-friends-

Sep 18, 2012

memang aku gemuk.. jadi?



org kata gemuk tak cantik... 
cantik tu mcm mane?
bila kurus? putih? rambut lurus? rambut warna-warni? 

ah!!
aku memang gemuk..
berkulit gelap.. rambut aku xberapa nak lurus.. 
mmg rambut aku tak pernah di warnakan..

so what?? 
aku mmg xcantik..
aku xkisah apa korang nak kata.. 
yg aku kisahkan kesihatan aku jer.. 
kalau aku kurus pun xguna jugak kalau penyakit bertimbun2.. 
tiap2 minggu kena p lapor diri kat hospital..
kalau ko cantik mcm type model sekali pun tp ko
xada sorang pun nak kawan sebab mulut ko xreti nak hormat orang tak guna jugak..

kebahagian tu bukan terletak kat cantik jer..

kebahagian tu bila ada org kat sisi ko xkesah ler kawan ke family ke
untuk ko kongsi berita gembira ko, rasa sedih ko..

yang paling penting aku rasa  bahagia..

untuk korang yang kurus2 n cantik2 mcm model tu..
korang bahagia ke?? 

aku tau ada kawan2 yang aku rapat sekali pun xdapat nak naikkan berat badan.. 
kesian pulak aku fikir.. ingat nak transfer berat lah..

**motif entri ni dibuat tak diketahui..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...