-friends-

Jul 14, 2011

kamarul



kamarul
dia datang jumpe aku hari selasa..
blum sempat melepakkan diri lagi
motor dia wat hal kat bulatan dkat ngan bomba seksyen 15..
dah mcm mane..
kedai motor mane ada bukak 
memalam buta...

tolak ler motor tu g balai polis..
nak cakap tinggal motor
depa semua bz tengah amik report..
dah tu mcm mane??
tolak lagi motor tu
g balai bomba..
dah tu g makan..
kesian kat dia datang jumpe aku
motor lak wat hal..

tinggal ler motor tu 24 jam di situ..
semalam datang repair motor die..

kalau pun aku tak leh jadi yg teristimewa di mata dia
cukup lah aku jadi kawan yg terbaik..
harap sangat..
ye aku ambik berat pasal die..
tp ye aku tau aku bukan siapa2..

sebab aku sayang..
mungkin....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...