-friends-

Jun 6, 2011

cerita hari ahad 5 Jun 2011

semalam berfoya2 di Putrajaya ye..
owh dalam blog ni lupe nak bagi tau
aku dah pindah di shah alam
rumah dan kerja di shah alam mulai 1 jun

maka dengan itu semalam pagi2 lagi aku tercall seseorg
**** mamai hakikatnya..
mcm ne leh dail no dia entah
pastu dah lepas mandi bagai
aku tengok fon ada misscall
maka aku call semula...

dia kate aku call dia.. beriya2 lah aku menafikan..
pastu check fon semula..
hahahahaha
memang betul aku ada call dia pepagi buta

n start mesej2..
n kuar r ngan dia...
memula nak g cari kete..
pastu tak jadi
habiskan duit dia yg berkepuk kat karaoke alamanda
selama 1 jam 40 minit..
aku nyanyi tak hengat dunia..
dan aku berjaya menyumbangkan byk lagu yg tak sumbang..

after that sepupu tersayang a.k.a bella datang dan tersesat..
aku g kutip dia pastu anta mamat tersebut kat umah..

aku pulak g alamanda semula ngan bella n fisha...

pastu balik umah
pas tu g lepak Imthiyaz ngan naein, wan serta mardiana ...
balik bawak mak aku g tesco pulak..
balik tesco dapat menambah koleksi baju kurung lagi sepasang
***selamat dipakai hari ini

tengah malam dikejutkan dengan satu berita
my bf angkat now ex-bf angkat
dah nak tunang..
so aku single semula sebab dah tak de bf angkat

semalam penuh kejutan
pepagi aku dah kuar ngan mamat yg dulunya bukan kawan,
bukan kenalan, bukan sesiapa..
tapi boleh duk satu kete duk satu bilik nyanyi sesame..
mcm ape jer.. hahahaha

tengah malam mamat kamarul tu bagi
aku terkejut lak dia dah nak tunang..
hurm...
sakit pedih...
*** tak kowt pasal aku dah tau dia memang ada awek..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...