-friends-

Apr 5, 2011

ni tuk kau my ex-fren

bila kau cakap kat kawan aku
mcm ni

its ok..su kite ni nk mncri kwn..bkn msuh k..so klu kite leh hotm kwn2 kite..pshbtan 2 akan kkal lame..tp bla ade simpn prsaan cmburu n iri ati mntak maaf bkn kwn sya k..sya blh hormt dia n mber2 nye x pnah kate yg x elok tp klu dia x mau hormat sya 2 x pe blh sya trima jika da mnggu mber2 sya 2 da kira kurang ajar..wlau tggi ane pon dia blja cntik ane pon dia ttap bkn jd kwn sya..mgkin dia phm..
(dia dalam dialog diatas tu adalah aku)

dia kate aku ganggu member dia...
sakit pedih semua adalah..
aku ker yg sibuk2 nak tau pasal dia kat member dia??? aku lak tu yg ganggu..
dia tak tau ker member dia yg ajak aku kuar???

dia takkan tau kesah sebenar..
tu jer...


pada dia aku bukan kawan dia..
thanks sebab kau sudi teman aku mase aku sunyi dulu
ye skarang pun aku masih sunyi
tapi hidup aku stabil

lebih ok dari mase aku asyik nangis telefon ko dulu
(ye ko akan kate aku gunekan air mata)
tapi aku nangis pasal aku sedih kawan yg selalu layan aku tak de kat umah
n aku gembira pasal dia dah tawen..

ko takkan faham sebab ko tak pernah utk cube faham
aku jer yg sibuk2 nak faham ko
n nak jage ati kau..
thanks my exfren..

khas untuk kau ye..

*******************
Apakah hati mu

Yang perlu ku jaga dan ku belai manja
Sedangkan hati ini
Tak pernah engkau pedulikannya

Memang dulu
Hati kecilku ini
Ku tanam kasih
Ku siram rindu
Untuk diri mu saja sayang

Tapi kini
Semua telah berlalu
Kau musnahkannya
Kau lontar jauh
Sepilah hatiku ini
Oh sayang

Andainya derita ku ini
Buat kau bergembira
Biarlah diriku bersedih sayang
Asal kau bahagia

Andainya itu yang kau pinta
Terserahlah pada mu
Hati ku usahlah kau ambil kisah
Tahulah ku pujuknya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...