-friends-

Mar 31, 2011

esok 1 april

byk kenangan 1 April ni..
masa zaman sekolah2 budak2 a.k.a kawan sekolah suke perbodohkan kte
tp bila meningkat dewasa..
dah tak wat dah keje aprilfool tu..
pasal mcm menghina agama sendiri..

huh tapi kenangan paling tak leh lupa tahun 2008
coz JAWI datang wat serbuan kat umah sewa aku
n aku tengah nyenyak tdo.. (pasal demam)
dia dapat ler tangkap aku seorg diri..
huh lawak2...

pastu kena gak g lokap..
pasal dia kate dak laki tu terjun dari tingkat 10..
huh...

jenuh gak r.. pastu jawi2 tu call budak2 umah..
tapi dak umah ingat aku wat april fool..
tu kenangan paling tak leh lupa r..
semua tak percayakan aku
yg pergi jamin aku mase tu aku tak kenal pun
n dia lebih percayakan aku berbanding org lain yg dah bertahun2 aku kenal..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...