-friends-

Sep 4, 2008

hari pertama....

salam...
guys hari ni hari pertama n memula skali aku create blog ni...
entah nape tah hati n jiwa ni sakit sangat...
rase macam nak lari jauh2 dari family aku...
kalo betul diorang jage aku, takkan aku rosak mase aku still duk sane???
aku bukan baru blajar merokok....
kuar malam kat cni baru aku wat..
coz dulu aku tak leh kuar malam,
tapi aku wat gak sorok2...
hurm terlalu mengongkong wat aku rimas...
jiwa aku kacau...
aku nak lepas bebas, macam ombak kat laut,
mcm air kat tasik... macam angin...
hurm tapi aku manusia...
manusia tetap manusia... tak leh lari dari hadapi masalah n tekanan...
aku cuba terima ni seadanya...
tapi kalo aku tak tahan mau bom kepala otak aku ni...
sedihnya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...