-friends-

Feb 22, 2011

jiwa kacau

pada kau aku yg salah!
pada aku pula,jika pun ada kesalahanku,
xboleh ke kalau kau selidik kedua belah pihak
ataupun kte bjumpa 6 mata?
ye antara aku dan kau memang ada yg blm selesai.
baik aku jelaskan pd kau pkara yg sebenar
sbelum kau sendirian menuduh aku tanpa usul periksa!

aku nak tanya kau..
kalau kau dituduh tanpa usul periksa kau rasa itu adil ke?
kalau kau xdiberi peluang utk kau menjelaskan keadaan sebenar kau rasa itu adil?
n kalau ko tidak dipercayai lebih dari org yg dikenali dialam siber ini kau rasa itu adil..
sungguh aku xpuas hati dgn apa yg terjadi..
ye sepatutnya aku diberikan peluang utk membela diri..
napa mesti dia fitnah aku lakukan kekacauan ini
sedangkan lebih baik jika dia bunuh aku?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...