-friends-

Jan 28, 2011

mcm2 nak update.. tp tak terupdate

fuhh dapat jugak update blog ni malam ni..
ni pun dah tentu sebab melepak di rumah seseorg ..
yg pasti 2 minggu yg berlalu ni minggu penat bekerja bagi aku..
dah lame tak rase sentiasa ada kerja..
kira bagus jugak r
berukar g bahagian inovasi dan pengurusan sumber manusia..
bekerja di bawah seliaan seseorg yg bernama
 che seman bin pa' chik yg bermuka bengis tetapi sebenarnya mesra..
n aku rase mase memula dapat job rekod surat tu nak nangis pun ada..
pasal banyak gila r...
sehari dapat 4 ke 5 fail yg gemuk2
buat diri ini nak nangis n jerit kuat2
"nape bagi keje ni?"
xde keje lain ke.. aku memang tak suke rekod surat
tapi setelah dua minggu buat seronok pasal dapat baca surat..
hahaha
sengal kan diri ini...

dalam minggu ni jugak kisah sedih kawan2 aku terjadi

ucapan takziah kepada keluarga kawan aku zana.. dia dah kehilangan ibu dia dalam minggu ini
takziah kepada isha kerana kehilangan duit yg banyak juga dalam minggu ini
takziah kepada along kerana cermin depan kereta dipecahkan (juga menuntut wang yg banyak untk merepairnya)

erm
malas nak komen kat sini ape benda yg aku tak berapa berkenan dalam perkara2
yg berlaku keatas depa..

hopefully depa sabar k..

aku?? aku ok lagi minggu ni tapi dalam keadaan yg tertekan kerana seseorg yg tak layak pun org nak berkawan
sebab dia tidak sensetif tentang perasaan org lain
tidak peka kepada keadaan sekeliling
tidak pernah menghormati org dan lain2 lagi lah...

byk dosa aku kutuk dia..
tp dia kutuk aku pastu baik2 ngan aku tu mcm mane lak??

aku doakan kwan2 laki aku tidak terkena ayat dan jampi serapah dari perempuan ni
aku sangat risau..
sungguh aku tidak percayakan dia...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...