-friends-

Jun 3, 2010

~rindunya nak up-date blog~

selama sebulan jari2 ini tidak menaip kate hati di sini...
sebenarnya byk nak cite... tapi tak tau mane nak mule dulu...
aku tak update blog ni bermula dari 29 April 2010 hingga kini iaitu 3 Jun 2010

pada 29 April bahagian ni ada wat pertandingan Bowling antara kiteorg2 sendiri...



mule bulan mei ni aku dah berpindah tempat dari tingkat 2 ke tingkat 3...
aku mcm tak der rase ape2 perasaan.. mcm biase jer...
atau aku sudah tak der perasaan??? mane boleh kan?? aku dah la sensetif, emosional... dan lain2 perkara lagi lah... DEGIL... kerana kedegilan ku jadi begini...

tengah bulan tu bahagian kami sibuk ngan mcm2 terutamanya Majlis Anugerah Inovasi Perdana Menteri, bukan bahagian jer, Tapi seluruh MAMPU...
aku cume tolong ckit2 bahagian jemputan tu jer...
nape aku rase mcm aku tak diperlukan???
tolong campak aku ke dunia lain atau pun bila aku mintak tukar di permudahkan lah jalan utk aku...

pada 25 Mei 2010 pulak ada rakaman utk syoknya raya *kalo tak silap aku lah.. di RTM...
ada gambar ckit depan pintu tu...


 

ayu tak kami berempat sambil memakai baju kurung?? hilang ayu bila kteorg gelak.. tak control langsung...
erm dato' ngan datin ok??


 dah lah... penat pulak... dah bape malam tak tdo ni?? sejak masuk bulan baru ni... kenapa aku smakin sukar melelapkan mata??




SENYUM ITU  KELOPAK.
KETAWA ITU BUNGA YANG
 SEMPURNA 
:-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...