-friends-

Oct 27, 2009

masuk koir mampu

ari ni, 27 oktober 2009
aku g perhimpunan bulanan mampu..
kena pakai tudung korporat MAMPu lah
aku pun pakai lah tudung tu dengan baju kurung aku yang bewarna biru
mesti orang kate gila budak ni, tak pun budak ni mangsa fesyen..
hahaha
sampai malu aku jadinya...
erm... mu'az pula berkata aku ni buta warna..
apa2 jelah.. tapi malu takyah cakap r
memang malu sangat2
pas abis perhimpunan tu aku naik kat tingkat 6 nak anta surat..
tetiba ada sorang akak ni tegur aku, adik nak join koir tak??
aku dengan konfiden jawab. NAK!!!
hehehe
aku boring lah tak der aktiviti..
biar lah aku ada aktiviti lain selain bekerja..
terima kasih kepada yang offer kat aku tuk join koir tu..
nama kakak saya tak tau..
sowie sangat2 ea..
BESHNYA!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...