-friends-

Jul 19, 2011

pekak badak

duk menung ngadap blog ni
tetiba teringat cerita bapak aku pasal 
kawan die kat tempat keje..

cite pasal pekak badak..
si kawan ayah : acik, saya ni tak faham pasal ape org duk kate pekak badak, kenapa badak?? nape tak semut ker, unta ker? satu hari tu saya pergi lah zoo.. tengok badak..
teringatkan perkataan pekak badak ni saya terus wat eksperimen..

saya jerit kuat2 BADAK!!! BADAK!! BADAK!!!
sikit pun badak tu tak toleh..
tak leh jadi ni...

pastu saya panggil lagi , tp berbisik.. (baca dengan membisik ye) badak..........
sekali jer
terus badak tu toleh pandang kat saya..
maka teori pekak badak tu betul lah..

aku dengar cite serta gaya bapak aku cite wat aku gelak beriya2..
hahahaha
 gelak lagi...

nape lah kawan bapak aku tu sanggup test kat badak betul..
sungguh berani..
hahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...