-friends-

Jun 19, 2011

cabaran 10 hari- hari 5 : 10 keinginan aku

selamat hari ahad semua...

ari ni nak cerita keinginan ni memang ler banyak
tambah2 aku ni pempuan..
pempuan ni memang dah di beri 9 nafsu..
so bile sebut nafsu tu maknanye keinginan

maka dengan itu dengan bangga nya aku
punye 10 keinginan ialah : -

1. nak ada umah banglo harga RM272 juta..


2. nak ada suami mcm Seth Tan .... kayo mak kayo...
 $$$$ mata duitan memang mcm ni..
3. aku nak kaya... nak duit menimbun...
4.. nak cepat2 habis buat degree ni.. penat dah ni..
5. nak baby.. tp tak nak beranak... ***boleh kan???
6. nak ada boipren baru boleh??? bosan lah.. single lagi best...
7. kalau boleh aku nak ada kuasa magik..
tak payah masak, basuh baju, lipat baju, gosok baju..
semua aku goyang kan magik warn aku.. semua jadi serta merta..
best tak keinginan aku??
8. nak ulang balik masa sekolah2 rendah dulu..
tapi ngan memori n pengalaman skarang.. tak payah susah2 blajo..
jawab jer.. kan org kate bijak..
9. nak kurus.. tp tak nak keding... nak turun lagi 20 kg boleh???
10. kalo aku tawen.. aku nak ada org sponsor umah ngan kete.. serta semua perbelanjaan kenduri..






1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...