-friends-

Jun 17, 2011

cabaran 10 hari - hari 3 : 10 perkara yg aku benci

hari ni nak cerita 10 perkara yang aku benci

1. aku benci pink.. semua benda nak pink... benci aku...
sakit pale tengok.. kalau setakat 1 2 barang jer pink
(***yg suke pink tolong jgn boikot i k,
i tak suke pink, bukan tak suke org yg suke pink)

2. tikus...sangat benci tikus sebab dia selalu bikin
i terkezut...

3. benci n tak suke org yg suke judge org tapi tak
kenal benor ngan org yg di judge tu... patut ker???

4. aku tak suke makan ikan kembung...
5. benci sangat sakit gigi... pasal menyebabkan kemarahan..
6. tak suke marah org... n tak suke dengar org bebel2 lame sangat
*** bebel ckit2 cukup r..
7. tak suke org blagak.. mcm bagus jer... cakap tak mau pandang muke
asyik sibuk ngan fon.. muke aku ngan fon ni mane lagi unik???
marah tui ler..
8. benci... benci... benci... benci ape lagi ea???
9... benci bile tak de idea... tadi punye mencurah2 skarang dah kering lak dah..
10. tamat dah ker??? akhirnya habis gak sepuluh... *** tak suke perpisahan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...