-friends-

Oct 8, 2010

tension kah??

bila kita tertekan kena wat2 gembira supaya nanti kte btul2 gembira..
malangnya ari ini entah mengapa..
mula dari awal hari nasib aku tetiba malang bebenor..
pkul 12 lebih sikit after tengok Charlie St. Cloud malam tadi..
aku dilanda malang..
malang yang pertama...
Helmet yg selama ni slamber jer digantungkan di motor menghilangkan diri..
dah jenuh aku nak lik mcm ner?? nasib baik azrul mengikut aku ngan ajai malam tadi..
kalo tak???
sungguh terharu lah konon..
dah tu nak kena ganti helmet naein.. duit lagi.. 
malang lagi..
balik masak megi makan kemudian tido..
aku mengigau n aku menendang ajai..
kasihan beliau.. dah ler kecik..
erm...
pg yg malang lagi..
aku bgn lewat.. sampai ofis kul 8.35.. malang lagi.. punch kad merah lagi..
erm pastu hari ni giliran aku wat perkongsian ilmu...
dengan kelam kabut aku masuk meeting room pastu share serba sedikit pasal kecelaruan gender..
sangat lah short pasal aku tak sempat nak tengok note pagi tadi.. tapi luckily aku spontan..
malang lagi..
 claim yg aku hantar pada puan tak sperti aku taip..
ni pasal aku taip pastu tak save aku hantar kat puan..
jadinya aku kena skolah jap tadi.. pastu aku sedang fikir ape lah nak jadi ngan aku hari ni..
jap g aku nak g derma darah kat B1...
semoga aku lebih gembira kerana leh menderma..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...